Inclusió

Decret Valencià d'Equitat i Inclusió Educativa

• DECRET 104/2018, de 27 de juliol, del Consell, pel qual es desenvolupen els principis d'equitat i d'inclusió en el sistema educatiu valencià.
    PDF - HTML
  • ORDRE 20/2019, de 30 d'abril, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l'organització de la resposta educativa per a la inclusió de l'alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics del sistema educatiu valencià.
    PDF - HTML

Decret Valencià d'Equitat i Inclusió Educativa

De L'Escola Inclusiva al Sistema Inclusiu

DUA. Dissen Universal d'Aprenentatge

El disseny universal per l'aprenentatge (DUA) és un conjunt de principis de disseny curricular, que ens ajuden a avançar cap a un model obert que permeti la participació i l’aprenentatge a tothom. Aquest conjunt de pautes va ser dissenyat pel Center for Applied Special Technology i ja fa anys que s'estan aplicant als Estats Units i a altres països. Font: Maria Masià

Principis del DUA

Maria Masià fa una fantàstica recopilació dels Principis del DUA.

Font: http://cast.org