Enguany, el dia de l'esport al Ceip Trenc d'Alba s'ha celebrat amb una jornada esportiva global. Tant l'alumnat d'infantil com els de primària han fet diferents activitats físico-esportives, de forma rotatòria i amb l'objectiu principal del gaudi de l'activitat física.

L'alumnat de primària havia de completar les nou estacions del circuit del dia de l'esport compostes pel mocador, les xapes, l’aranya, orientació, colpbol, motricitat, llançament de javelina, sambori i relleus.

L'alumnat d'infantil, tenien tres rotacions dobles compostes per un circuit psicomotriu, pollet anglès i l’aranya.

Al finalitzar totes les rotacions, tant l'alumnat de primària com d'infantil obtindrien el seu diploma esportiu grupal del Ceip Trenc d'Alba i el centre va rebre el diploma acreditatiu d'haver participat en el dia de l'esport!