Les bicicletades són unes de les accions que contempla el nostre projecte esportiu, d’activitat física i salut. Durant el curs acadèmic els diferents cursos realitzen eixides amb la bici a l’entorn proper de la nostra localitat. L’activitat està coordinada des d’Educació Física amb col·laboració de les tutores i tutors de cadascú dels cursos. Amb aquesta activitat és fomenta l’esport com a eix fonamental, a més de conèixer llocs del nostre entorn proper d’una forma lúdica i esportiva. Les bicicletades es realitzen en els cursos de primària, i com a mínim es fa una d'elles per cada curs escolar. L’alumnat porta les seues bicicletes uns dies abans de la data i se’ls hi fa una revisió a classe d’EF per assabentar-se que están en perfectes condicions pel dia de la marxa. Aquell alumnat que no disposa de bicis, se’ls facilita, amb la col·laboració de l’Ajuntament, una d’elles.