Benvolgudes famílies usuàries del menjador escolar,

S'ha treballat de valent en una organització adequada i segura, que puga garantir un correcte funcionament del servei de menjador i del centre escolar primant per sobre de tot la seguretat dels nostres infants. Això comporta, com ja sou conscients, reorganitzar els espais, la capacitat màxima de cada aula i el canvi de les condicions d’ús del menjador.

Com ja sabeu, la situació actual ens obliga a extremar les mesures de seguretat per garantir la salut dels nostres infants. És per això que s'ha elaborat un protocol dintre del nostre Pla de Contingència i Continuïtat del centre. El protocol, a grans trets que es seguirà,  serà el següent:

• Abans de procedir al dinar s'ha de realitzar una correcta rentada de mans amb aigua i sabó. Aquesta maniobra s'haurà de repetir a la finalització d'aquest. Tenint en conte que la rentada de mans és la maniobra més important de prevenció, a més en el menjador s'ha de posar a la disposició de l'alumnat dispensadors de gel hidroalcohòlic o desinfectant amb activitat viricida autoritzats i registrats pel Ministeri de Sanitat, per si fos necessari.
  • L’usuari de menjador tindrà assignat sempre el mateix lloc per a dinar.
  • El personal de menjador ha de recordar i reforçar el missatge de no compartir aliments, utensilis ni begudes.
  • A les aules, hi haurà cartells informatius sobre les normes per a les persones usuàries i recordatoris de mesures d'higiene personal (etiqueta respiratòria, llavat de mans, distanciament i ús de mascaretes).
  • Es dinarà a les aules de convivència i s’habilitarà l’aula de polivalent pantà baixa pels grups no estables de convivència, garantint la distància de seguretat.
  • L’ús dels banys, per norma general, l’alumnat no podrà fer-ne ús en el temps de servei.
  • Cada classe ha de tenir els seus utensilis i el seu carro amb les seues safates.
  • Es seguiran les normes generals de neteja i ventilació del centre i es posarà especial atenció en les superfícies de contacte més freqüents.
  • Abans i després de menjar es netejaran les taules amb producte desinfectant (monitors/es).

Al mes de setembre, l'horari de finalització del servei és a les 15h.
L'alumnat serà recollit pels familiars de manera puntual i per la porta assignada en el protocol d'entrades i eixides.