ESPORT A L'ESCOLA” és un programa de la Generalitat que les federacions esportives desenvolupen als centres CEPAFE en cinqué i sisé d'Educació Primària en algunes modalitats esportives.

La finalitat del programa “Esport a l’escola” és, a través d'unitats didàctiques amb sessions teoricopràctiques realitzades durant l'horari de la classe d'Educació Física, fomentar la pràctica de l'activitat física i el coneixement i la divulgació de modalitats esportives en l'àmbit escolar, i formar en hàbits saludables i educació en valors.

Cada unitat didàctica consta de sis sessions que es realitzaran en cada centre educatiu, al qual es desplaçarà un tècnic o tècnica esportiu amb titulació, a proposta de la federació, per a impartir-les en estreta col·laboració i coordinació amb el professor o professora d'Educació Física del centre.

Cada any gaudim de tres esports diferents!!