Funcionament del Servei de l'Escola Matinera

L'escola matinera és un servei de guarda dels menors d'aquelles famílies que per motius de l'inici del seu treball abans de les 9:00 hores necessiten deixar als seus fills o filles a càrrec d'una educadora per tal que a l'hora d'entrada al cole els acompanye.

El servei s'iniciaria a les 7:55 hores i les famílies podrien deixar els seus fills i filles a l'hora que més els convinga.

Aquest Servei seria de pagament i gestionat per l'AMPA del Trenc d'Alba, cosa que implicaria que els usuaris i usuàries d'aquest servei ha de pertànyer-hi i pagat el segur escolar.

El preu de l'activitat no estaria subvencionada per cap administració pública, així que, les despeses del servei haurien de compensar-se amb els ingressos de l'alumnat participant i el seu ús per tal de poder establir un preu del servei.

Així doncs, si estàs interessat o interessada en fer-hi ús, et demanem que emplenes la següent enquesta per valorar si es pot iniciar el més prompte possible.

Nom de l'alumne(Requerit)
Estàs interessat en fer ús de l'Escola Matinera?(Requerit)

Selecciona l'horari en el que estaries interressat