El programa Tots Olímpics és una iniciativa, impulsada pel Comité Olímpic Espanyol en col·laboració amb la Fundació Trinidad Alfonso, i té l’objectiu d’acostar a l’alumnat valors com ara el respecte, la igualtat i la superació, presents en la pràctica esportiva d’alt nivell i que resulten ser beneficiosos per al conjunt de la societat.

Amb ella es pretén difondre els valors de l'olimpisme al nostre centre i donar a conèixer als nostres infants el Moviment Olímpic i els seus valors, la història, anècdotes i curiositats dels Jocs Olímpics, perquè prenguen consciència de la singularitat d’alguns dels rècords de l’esport i dels valors que tenen els esportistes que els han aconseguit.

Els esportistes del Proyecto FER que en el seu moment van tindre el gran privilegi de competir en uns Jocs Olímpics porten als col·legis les seues experiències professionals per l'alumnat de 4t, 5è i 6è de primària.

El nostre centre rep cada any la visita de diferents esportistes que han estat olímpics i comparteixen una jornada diferent i encisadora amb el nostre alumnat.

Trenc d´Alba