Millores i canvis en el col·legi

Gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa, aquest inici de curs s’han portat a terme una sèrie de millores i canvis en el centre. Esperem poder traure’n profit!

S’ha instal·lat un ordinador fixe junt a secretaria. Totes les famílies que ho necessiten poden fer el tràmits telemàtics des d’ací i demanar ajuda si tenen dubtes.

S’han col·locat uns casellers per a deixar els llençols de l’alumnat d’infantil que descansa després de dinar de manera més ordenada i higiènica. També s’han habilitat unes prestatgeries per a guardar els coixins de l’alumnat de menjador de 4 i 5 anys.

S’ha instal·lat en tots els “corralets” d’Infantil un espai de gespa artificial.

S’han repartit uns miniportàtils per les aules de 5é i 6é de Primària. Per tal de poder treballar les tecnologies digitals des de l’aula.

S’han col·locat tablets en 3r i 4t de Primària per a poder aproximar a l’alumnat el treball amb tecnologies digitals.

S’ha modificat un espai del centre per a crear una sala del professorat i una aula per a Arts and Crafts.

S’ha instal·lat una nova retolació amb el nom del centre en la façana.