Patis coeducatius 22-23 | Patios coeducativos 22-23

En l’àmbit educatiu, els centres escolars estan impregnats d’influències socials que condicionen les relacions entre l’alumnat. En este sentit l’espai juga un paper clau, doncs pot limitar o afavorir l’aprenentatge de diverses competències, habilitats i formes de relació social.

Els patis coeducatius no sols van a actuar trencant la perpetuació i reproducció de rols i estereotips de gènere, que impedeixen una igualtat real i efectiva, sinó que aconsegueixen una considerable reducció del nivell de conflictivitat i evidents millores en convivència, creativitat, empoderament, participació, benestar i sentit de pertinença de l’alumnat.

El següent document és la planificació de patis coeducatius per a l’etapa d’Educació Primària, per al curs 2022-2023.

En el ámbito educativo, los centros escolares están impregnados de influencias sociales que condicionan las relaciones entre el alumnado. En este sentido el espacio juega un papel clave, pues puede limitar o favorecer el aprendizaje de diversas competencias, habilidades y formas de relación social.

Los patios coeducativos no solo van a actuar rompiendo la perpetuación y reproducción de roles y estereotipos de género, que impiden una igualdad real y efectiva, sino que consiguen una considerable reducción del nivel de conflictividad y evidentes mejoras en convivencia, creatividad, empoderamiento, participación, bienestar y sentido de pertenencia del alumnado.

El siguiente documento es la planificación de patios coeducativos para la etapa de Educación Primaria, para el curso 2022-2023

ZONES-PATIS-COEDUCATIUS

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies