Actualització de les mesures sanitàries front a la COVID-19

MESURES QUÈ ÉS MANTENEN:

• Ús obligatori de la mascareta a partir de 1r de Primària en espais tancats.
  • Mesures de prevenció i higiene: mascareta, desinfecció de mans i ventilació.

CANVIS MÉS DESTACATS amb les noves mesures, i van a modificar les activitats i rutines del nostre col·legi:

• Els casos positius de COVID-19, lleus i asimptomàtics, ja no realitzaran aïllament i els contactes estrets ja no realitzaran quarantena. Si s’inicien símptomes compatibles amb COVID en el col·legi es contactarà amb la família per a què vinga a recollir al xiquet/a.
  • No és necessari mantindre la distància interpersonal entre alumnat de diferent grup de convivència estable (GCE) i/o entre adults. Sempre mantenint les mesures de prevenció: mascareta, desinfecció de mans i ventilació.
  • Es prioritzaran les comunicacions, reunions i tràmits mitjançant procediments telemàtics (telefon, WebFamília, etc.) però es podran portar a terme presencialment mantenint la higiene de mans, mascareta i ventilació de la sala.
  • Les escoles poden organitzar activitats pedagògiques on participen les famílies en les aules.
  • Respecte a les activitats extraescolars i complementàries ja no serà necessari el manteniment de la distància interpersonal entre alumnat de diferent grup de convivència estable (GCE).

PROTOCOL ACTUALITZAT I PUBLICAT EL 04/04/2022

Protocol_COVID_2022-04-04_val