Menjador Infantil: temps de descans

Quan el centre passa a horari lectiu partit (d’octubre a maig) l’alumnat de menjador d’Infantil té un període de descans després de dinar. Aquest descans és diferent segons els cursos:

Infantil 3 anys

• L’alumnat d’Infantil 3 anys descansa en unes hamaques-llits que tenim al centre. Per tal d’evitar que els xiquets/es agafen fred al dormir, les famílies poden portar un llençol per a cobrir-se l’alumne/a. Aquest llençol es guardarà al centre durant tota la setmana i es tornarà a casa els divendres, per a rentar-lo i tornar-lo net el dilluns. El llit té una mida de 135×55 cm.
    El llençol ha de portar anotat el nom de l’alumne/a. Serà el propi alumnat qui el portarà i el tornarà, transportant-lo en una bossa.

Infantil 4 i 5 anys

• L’alumnat de 4 i 5 anys descansa assegut en les seues pròpies cadires de classe, recolzant el braços i el cap sobre la taula. Per augmentar la comoditat, les famílies poden portar un coixí que permeta recolçar-se millor. El coixí ha de ser quadrat, d’una mida màxima de 40×40 cm. Es guardarà en el centre i es tornarà a casa al canvi de mes, per a rentar-lo i tornar-lo net.
    El coixí ha de portar anotat el nom de l’alumne/a. Serà el propi alumnat qui el portarà i el tornarà, transportant-lo en una bossa.