REUNIÓ DEL PRIMER TRIMESTRE DE FAMÍLIES DE CINQUÈ

REUNIÓ FAMÍLIES DE CINQUÈ

Aquest curs l’alumnat de cinquè formen un grup de convivència estable, poden juntar-se xiquets i xiquetes dels grups A i B, en classes o en el pati. Això ens ha permès organitzar-nos d’aquesta manera:

TUTORES:

• 5è A, Isabel Ramos: valencià, castellà i valors.
  • 5è B, Rosalia Climent: matemàtiques, socials i naturals

Altres mestres de cinquè:

• Angles i Arts & Crafts: Rocio Cabedo
  • E. Física: Elena López
  • Música: Eva Codes
  • Religió: Manoli Corella

OBJECTIUS GENERALS

• Conèixer i apreciar els valors i les normes de convivència, aprendre a obrar d’acord amb aquestes
  • Desenvolupar hàbits de treball individual i d’equip, d’esforç i responsabilitat en l’estudi, així com actituds de confiança en si mateix, sentit crític, iniciativa personal, curiositat, interès i creativitat en l’aprenentatge, amb els quals descobrir la satisfacció de la tasca ben feta.

OBJECTIUS LLENGÜES

• Comprendre discursos orals i escrits en els diversos contextos de l’activitat social i cultural, i analitzar-los amb sentit crític.
  • Utilitzar les destreses bàsiques de la llengua (escoltar, parlar, llegir, escriure i conversar) eficaçment en l’activitat escolar.
  • Utilitzar la lectura com a font de plaer i d’informació (biblioteca d’aula)
  • Usar els coneixements sobre la llengua i les normes de l’ús lingüístic per a escriure i parlar de forma adequada, coherent i correcta (cuidant l’estructura del text, els aspectes normatius, la cal·ligrafia, l’ordre i la netedat) i per a comprendre textos orals i escrits.

Les tipologies textuals que anem a treballar en llengües són: el diari personal, l’itinerari, l’entrevista, la novel·la i l’article d’opinió.

MATEMÀTIQUES

• Llig, escriu i ordena nombres de fins a nou xifres.
  • Multiplica per nombres de dues o més xifres.
  • Realitza divisions de dues xifres
  • Resol problemes de dues operacions
  • Aplica la suma i la resta de fraccions en la resolució de problemes senzills
  • Calcular percentatges d’un nombre.
  • Operacions amb nombres decimals
  • Calcular l’àrea de figures planes

AVALUACIÓ

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ

INSTRUMENTS UTILITZATS
Valoració dels continguts i competències adquirits o desenvolupats en la unitat.

60%

Realització de proves escrites en finalitzar cada unitat i al final del trimestre. Rúbriques d’avaluació

Realització del treball a classe: Realització adequada del treball. Organització dels materials. Presentació del quadern. Realització del treball a casa: deures i treballs específics.

20%

Registre d’activitats de classe. Registre d’organització de materials. Quadern. Registre de lliurament de deures en el temps. Puntuació de correcció dels deures.

Valoració d’actituds a l’aula i a l’escola:. Escolta. Participació. Esforç. Col·laboració.

20%
Registre de participació. Registre d’actitud a classe i a l’escola.

MATERIAL

• Agenda: Cada dia s’utilitzarà per a l’organització del treball.
  • Insistir en que el deixar-se el material reiteradament comportarà un aspecte negatiu que influirà de cara a la nota de l´ assignatura.
  • Preparar-se el material per la nit del dia abans seguint l’horari de classe.

LLICÈNCIES

• Llicències de llibres digitals, les facilitarem en la llibreta corresponent com el curs passat.

WEB FAMÍLIA

Mitjançant Web Família es poden comunicar amb tots els docents dels seus fills i filles, i amb direcció/secretaria.

És molt recomanable que tots dos progenitors tinguen instal·lada l’aplicació al mòbil o a la tauleta.

Si no els funciona l’app cal demanar cita amb el director (al web del centre hi ha un sistema de cita prèvia per a atendre a les famílies al matí, migdia i vesprada) i ell tractarà d’ajudar a resoldre el problema.

MENJADOR

Si necessiten parlar amb l’encarregada de menjador o la orientadora escolar tenen les dades de contacte en el web del centre (Apartat SERVEIS). Amb aquestes persones es pot contactar per Web Família, el sistema informàtic no està preparat.

BLOGS DE LA WEB DEL PALMERAR

Apartat «blogs»: on està la informació de cada curs. Seguint instruccions d’inspecció es obligatori posar la contrasenya «palmerar2122» per a dificultar l’accés a imatges i noms d’alumnes a persones que no siguen part del centre.

TUTORIA

• Sempre serà els divendres de 12:30 a 13:30 hores per Webex, amb cita prèvia (a través d’un comunicat per la web família).

FAMÍLIES

Els vostres fills i filles, tots els dies han de realitzar feina a casa:

• Treballs que no han pogut acabar al Centre.
  • Si no hi ha “deures” sempre han de treballar almenys durant 30 o 40 minuts al dia en lectura, repassant els temes del dia següent de totes les assignatures.
  • Estudiar amb regularitat, no només el dia abans de l’examen o prova d’avaluació.
  • Llegir una novel·la, còmic, diari… tant en valencià com en castellà trimestralment.
  • Aconseguir els objectius d’una educació en valors amb bons comportaments, respecte, esforç i col·laboració i per això els professors necessitem la vostra col·laboració.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES (EXCURSIONS)

Es portaran a terme sempre que la situació COVID i la normativa que ens regula ho permeta. Actualment s’està estudiant el tema i més avant vos informarem.

PRECS I PREGUNTES

GRÀCIES