Per finalitzar el projecte de ioga que hem dut a terme al llarg del curs al centre, hem gaudit d’una experiència molt especial: una sessió de ioga aeri amb la professional Inma Fenollar.
Aquesta activitat s’emmarca dins del nostre projecte PEAF, que promou l’activitat física i els hàbits saludables als centres educatius.
Durant el curs, les sessions de ioga han estat impartides per Sílvia, amb qui l’alumnat ha treballat diferents tècniques de respiració, postures, relaxació i consciència corporal.
En aquesta sessió final, els xiquets i xiquetes han pogut experimentar amb les teles, treballant l’equilibri, la coordinació i la confiança d’una manera divertida i diferent.
Ha sigut una experiència molt enriquidora i motivadora que ha servit com a magnífica cloenda del nostre projecte de ioga.
Per ací vos deixem algunes fotos d’aquesta jornada tan especial.


































