Taller de llum negra

El passat divendres, 18 d’octubre, el nostre alumnat va poder gaudir d’un taller de llum negra on van treballar les dones científiques.

Les obres d’art que van eixir d’aquest taller han estat una meravella i l’alumnat ha gaudit molt d’aquesta aventura on la foscor i els colors impregnaven l’aula.

Moltíssimes gràcies a l’ajuntament per la seua col·laboració i fer possible aquest taller tan enriquidor.

Donem la benvinguda a Owen

El dimarts passat, vam rebre al nou membre del claustre, a Owen. Ell serà el nostre Auxiliar de conversa durant aquest curs escolar 24-25.

Des de l’escola hem lluitat molt per tindre un auxiliar de conversa a l’escola ja que, creguem que és molt beneficiós per al nostre alumnat. Gràcies a ell, poden aprendre la llengua d’una forma més directa amb una persona nativa que, a més, ens pot compartir la seua cultura.

Benvingut, Owen!

Dia Europeu de l’Esport a l’Escola

Hem celebrat el Dia Europeu de l’Esport a l’Escola. Un dia que se celebra simultàniament a tot el continent. Es tracta de estar #BeActive durant almenys 120 minuts corrent, jugant, ballant, saltant a la comba o realitzant qualsevol altre tipus d’activitat física.

El Dia forma part de la resposta de la Comissió Europea a l’alarmant descens de l’esport i la activitat física a tots els Estats membres.

Nosaltres hem optat per fer ioga a l’aire lliure, al parc del poble, i relaxació amb massatge, per a finalitzar el matí.

Ha sigut un matí molt relaxat i tranquil! Si ens movem, més anys viurem!

Divendres astronòmic

Els i les alumnes del CEIP Mariano Jornet Perales, guanyadors de l’Astreconcurs 2024, van gaudir el divendres passat del cel espectacular d’Aras de los Olmos.

Una experiència única que mai oblidaran.

Que comence la MÀGIA!

Després d’aquestes vacances tan merescudes per a tothom, tornem al col·legi carregats d’energia, il·lusió i molta alegria. És hora de retrobar-se amb antics i nous companys, d’abraçades, de rialles i de nous aprenentatges. I… què millor que fer d’aquest moment una festa?

És per això que hui l’alumnat ha esperat a ser arreplegat per l’equip docent al ritme de música. A més, se’ls ha fet entrega del passaport per a poder entrar al centre i d’algun regalet més que de segur els farà falta per a aquest curs.

Obriu bé els ulls perquè tenim els braços ben oberts per a encetar un nou camí, un camí ple de màgia!

Que comence la màgia!

VISITEM LA BIBLIOTECA

El passat 7 de juny, la classe de les estreles, va visitar la biblioteca municipal del nostre poble dins del projecte Biblioinnova’t.

Allí vam poder gaudir d’una estoneta de lectura dels llibres que més ens van agradar.

També vam explicar l’horari de la biblioteca (dilluns i dimecres de 17:00 a 19:00 ) i que podem agafar els llibres que ens agraden si ens fem un carnet.

Gràcies a l’ajuntament de Bèlgida per fer possible aquesta visita.