Projecte de Xarxa Libres

El projecte “Xarxa de llibres” es basa en l’ordre 26/2016, de 13 de juny. Es tracta d’un fons de llibres de text i materials curriculars constituïts pels materials didàctics seleccionats o confeccionats pels equips pedagògics del centre.

El professorat recull, comprova, registra, prepara i redistribueix els lots de llibres amb l’objectiu que els/les alumnes puguen obtenir el lot de llibres a l’inici de cada curs escolar.

Els/les alumnes de primer i segon reben un xec-llibre amb un import màxim que poden utilitzar per comprar el lot de llibres.

Els objectius del programa són:

• Reduir la despesa a les famílies. Les famílies participants no heu de comprar els llibres.
  • Fomentar valors com: igualtat, compartir, conservar, solidaritat respecte i responsabilitat (a un material que deixa de ser d’ús particular i passa a ser d’ús comunitari).
  • Reciclar i reutilitzar.