CELEBRACIONS

Creiem que és important celebrar les dates assenyalades per millorar la convivència del centre, conscienciar els alumnes i gaudir en família. Per això al nostre centre celebrem: el dia de la Comunitat Valenciana, la Pau, els Carnestoltes, la Mona, el Dia del Llibre i el Dia de l’Arbre. En aquesta darrera celebració, les classes de 3 anys planten un arbre fruiter que els acompanya durant tot el seu procés de creixement a l’escola. És un acte molt bonic i significatiu. A més, a l’àrea d’anglès col·laborant amb l’àrea de música es treballa i celebra Halloween, Christmas and “English traditions”, New Year´s Eve and Easter and Spring Time.

DISSABTE DE CONVIVÈNCIA

Consisteix en una jornada de treball cooperatiu en què famílies, xiquets i xiquetes i professorat col·laboren en la realització de millores per al centre. Es desenvolupen diferents activitats com neteja de la “xarca”, pintar la tanca de l’hort, dibuixar jocs tradicionals al pati… L’objectiu és gaudir d’un dia de convivència en família, alhora que tenim cura de la nostra escola.

SETMANA CULTURAL

Cada dos cursos organitzem una setmana cultural al voltant d’un tema concret. Durant uns dies, tot l’alumnat del centre es submergeix en l´aprenentatge vivencial i gaudeix d’activitats motivadores i dinàmiques. Tot el centre s’hi involucra decorant pavellons, realitzant activitats i participant dels diferents tallers proposats.

NIT DELS ESTRELLS

Activitat que es realitza un divendres i hi participen famílies, alumnes, professorat i personal extern col·laborador. Es tracta d´una vesprada-nit màgica en companyia de les estreles, per la qual cosa l´observació dels astres es converteix en l´activitat central de la nit.