Web familia

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, amb l’objectiu de facilitar la comunicació entre els centres educatius i les famílies a través de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, està modernitzant la gestió acadèmica i administrativa dels centres docents mitjançant el projecte ITACA (Innovació Tecnològica Administrativa per a Centres i Alumnes) posa a la disposició de les famílies l’aplicació WEB FAMÍLIA.

Aquest servei ofereix la possibilitat de consultar notes, faltes, retards, comportaments, avisos de tutors i activitats complementàries a través d’Internet. També ofereix el servei de notificació de qualificacions o avisos a través del correu electrònic.

Per tenir accés a aquesta informació cal presentar la corresponent sol·licitud al centre educatiu on es trobe formalitzada la matrícula de l’alumne/a. La sol·licitud la pot fer un o tots dos pares o tutors; en aquest cas, cada un haurà d’emplenar i lliurar al centre l’imprès de la sol·licitud.

Per a més informació podeu consultar la següent pàgina: