Equip docent

CURS 2021-2022

CURS 2022-2023

El nostre equip humà i docent està format per mestres d’Educació Infantil, Primària i especialitats que, juntament amb el personal no docent, i el personal dependent de l’Ajuntament intervenen en els diferents grups/ classes, i el dia a dia de l’escola.

Les seues tasques se centren en tres grans objectius:

– Acompanyar els xiquets i jovens en el desenvolupament de les seues capacitats i èxits educatius i personals, potenciant-ne els aspectes positius, reforçant-ne l’autoestima i observant-ne en tot moment l’evolució.

– Treballar en equip, amb implicació i participació a la vida del centre, comunicant de manera assertiva idees i pensaments, assumint responsabilitats dins de l’escola, creient que l’èxit del grup depèn de tots els seus components.

– Caminar juntament amb les famílies, respectant les diferents maneres d’educar, amb una actitud d’escolta propera i reconeixent els pares com a primers i principals educadors.