Espais

El CEIP Manuel Antón ofereix a l’alumnat diferents espais al centre per poder aprendre i experimentar.

D’una banda trobem als quatre pavellons (2 d’Educació Infantil i 2 d’Educació Primària) les tutories, que són aules utilitzades pels diferents grups amb els seus respectius tutors, per altra banda hi ha les aules d’especialitats, com l’aula d’informàtica, l´aula de música, l´aula d´anglès, el gimnàs i aula de psicomotricitat.

A més, juntament amb el nostre menjador escolar, la Sala de Professors i els despatxos, hi ha espais que l’alumnat pot utilitzar de forma més lliure, en els horaris establerts, com és la zona de Bibliopati, la biblioteca i l’hort escolar

També disposem de diferents zones de pati, tant a l’àrea d’Infantil com al de Primària, al costat de la nostra estimada muntanyeta i la nostra “xarca”.

En els darrers cursos, alguns d’aquests espais s’han de modificar a causa de la situació d’emergència sanitària que hem viscut i la reforma integral que està patint tot el recinte, i esperem poder recuperar-los quan abans millor.