Empresa de menjador

El MENJADOR ESCOLAR, com ho preveu la normativa legal, és un servei per facilitar l’accés a l’educació i afavorir la conciliació de la vida laboral i familiar.

Es concep com un servei complementari d’ajuda a l’escolarització i educació alimentària, en què tots els alumnes del centre poden ser comensals, sempre que la demanda no siga superior a l’oferta de places, segons l’espai físic disponible destinat a menjador.

Actualment tenim un menjador escolar que va ser edificat durant el curs 2009-2010 juntament amb la cuina.

Comptem amb una empresa de gestió de menjador escolars des del curs 2012-2013. Que es renova cada curs, votant al Consell Escolar les propostes recollides al centre. L’empresa encarregada d’aquest servei actualment és Servalia.

El menjador acull diàriament una mitjana de 325 comensals entre fixos i eventuals. D’ells, aproximadament un terç estan becats per la Conselleria i/o per l’ajuntament.

Destaquem la importància de mantenir la cuina tradicional pròpia de la nostra localitat així com anar incorporant nous plats, apostant, al mateix temps, per incorporar productes ecològics i de proximitat.

L´objectiu principal d´aquest servei és propiciar una alimentació saludable i variada.

Davant de qualsevol dubte o suggeriment que tingueu sobre el menjador es podrà contactar, amb l’encarregada de menjador, María Rubio, a través del correu menjadorcpmanuelanton@gmail.com o cridant per telèfon al centre.

TALLERS

Els tallers de menjador es realitzen després de dinar, en horari de 15:45 ha 16:45 h. S’hi fan activitats lúdiques, motivadores i diferents cada dia de la setmana. Són obligatoris per a tot l’alumnat que es queda al centre fins a les 17:00. Excepte l’alumnat de 3 anys, que dorm la migdiada en un espai habilitat per fer-ho a les aules d’infantil.

HORARI

L’ horari de menjador durant els mesos de setembre i juny és de 13.00 ha 15.00 h. Durant els mesos d’octubre a maig, és de 14.00 a 17.00 hores.

Es podrà arreplegar a l’alumnat a les 15:30 si així es desitja. Fora d’aquestes hores, per poder recollir un alumne/a, s’haurà de lliurar a Secretaria un justificant que demostre la necessitat de sortir del centre en un horari diferent de l’establert.

PREU

El preu del menjador és revisat i aprovat anualment pel Consell Escolar del Centre i és de 4,25 euros/dia lectiu.

Si un/a alumne/a falta tres o més dies consecutius, se li tornarà l’import corresponent a la matèria primera d’aquells dies (si no beneficiari/ària de beca de menjador).

La falta de pagament d’una mensualitat serà motiu de baixa al servei de menjador.