INSTRUCCIONS CONSELLERIA EDUCACIÓ 12/03/2020

Estimades famílies, ens dirigim de nou a vosaltres per a continuar informant sobre les decisions que es van prenent per part de les autoritats sanitàries en el marc de l’epidèmia del COVID-19.

Us informem que:

Primer. Se suspenen tots els viatges escolars previstos fora de la població on estiguen situats els centres educatius que els hagen programats.

Segon. La realització d’excursions escolars d’àmbit local haurà de ser autoritzada pels responsables de l’àrea de salut pública de la qual forme part el centre educatiu corresponent.

Us agraïm, una vegada més, la vostra col·laboració en el compliment d’aquestes mesures, preses en circumstàncies excepcionals, i que únicament pretenen resoldre al més prompte possible la situació que està provocant l’expansió del COVID-19.

Educació informa que el calendari escolar es manté tal com estava planificat (punxa info)

Una salutació,Miguel Soler Gracia

Secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional