Celebració 8 de març 2023 i Projectes “Las Sinsombrero”i dones valencianes en el món de la música

L’alumnat de 6é ha realitzat el projecte “Las Sinsombrero”, investigant sobre les dones de la Generació del 27, que van participar en la modernització social i cultural d’Espanya en els anys 20 i 30, encara que moltes d’elles han sigut oblidades en els llibres de text.

Trencadores, transgressores, valentes i lluitadores, van entrar sense complexos en el món artístic de l’època, enfrontant-se a les normes socials, encara que després de la Guerra Civil van ser silenciades i oblidades.

Hem volgut rendir un homenatge a aquestes dones finalitzant el nostre projecte amb una exposició que s’ha mostrat a tot l’alumnat del centre per a celebrar el Dia de la Dona.

En l´exposició també podeu veure les “Dones valencianas en el món de la música”

Aquesta exposició també s’ha obert a les famílies de 6é i el pròxim dia 14 de març es podrà tornar a visitar.

EXPOSICIÓ DONES VALENCIANES EN EL MÓN DE LA MÚSICA

DIA DE LA DONA 8/3/23