PROJECTE ESPORTIU DE CENTRE

Multideporte

El centre és Col·legi Promotor de l'Activitat Física i l'Esport, títol concedit per Conselleria d'Educació.

El Projecte Esportiu del centre preveu la realització  de nombroses activitats físiques al llarg del curs: miniolimpiada en les pistes d'atletisme Manolo Jaén, Trofeu Hispanitat, el mes de maig, amb la participació de col·legis de la nostra població en diferents categories i esports, activitats d'educació física i salut en horari de menjador, activitats en horari d'educació física com a bàdminton, floorball, softball, speedminton, etc., i per descomptat els esports més tradicionals.

20190518_134421
CIMG1725

A més col·laborem amb diverses federacions esportives com a hoquei, judo, rugbi, etc. per a la realització de tallers d'iniciació esportiva en el propi centre escolar.

Participem en activitats complementàries oferides cada any pels diferents entitats locals i provincials tant públiques com privades com senderisme o equitació.

També realitzem esports aquàtics a Santa Pola i esquí als Pirineus com a viatge fi d'etapa per a 6é.

IMG-20170313-WA0010
win

En horari extraescolar hi ha una gran demanda amb més de 130 alumnes en multideporte, bàsquet i voleibol, amb participació en els Jocs Esportius Escolars de la Comunitat Valenciana a nivell local i provincial així com activitats de ball i gimnàstica rítmica.