Erasmus +

Benvingudes i benvinguts al racó Erasmus +.

En aquest espai, vos informarem de les actuacions formatives en les que estan participant mestres del nostre claustre amb la finalitat de millorar la qualitat educativa.

En què consisteix aquest programa?

El nou programa Erasmus + s'emmarca en l'estratègia Europa 2020, en l'estratègia Educació i Formació 2020 i en l'estratègia Rethinking Education i engloba totes les iniciatives d'educació, formació, joventut i esport. Està finançat per la Unió Europea.

En matèria educativa abasta tots els nivells: escolar, formació professional, ensenyament superior i formació de persones adultes.

El nostre centre ha desenvolupat projectes de formació del professorat, denominats projectes d'acció clau KA1 sobre diverses temàtiques. L'objectiu és millorar les competències professionals del claustre i l'enriquiment de coneixements. D'aquesta manera, l'acció docent guanya en qualitat i l'alumnat es converteix en el principal beneficiat.

Més informació: