Música_Primer de Primària_30 de març.

Aquesta setmana treballarem una cançó tradicional de Pasqua. Escoltareu i dibuixareu un instrument musical. Jugareu amb jocs interactius. I, per últim us deixe un vídeo que explica el joc de les estàtues, perquè jugueu en família.

Activitat 1_La Tarara

Ací us deixe un vídeo molt divertit dels Bíters d’àPunt. Podeu cantar i ballar la cançó “La Tarara” amb ells. És una cançó tradicional de les festes de Pasqua de la nostra Comunitat.

Activitat 2_Escolta la flauta travessera

En les pròximes setmanes construireu un joc a casa a poc a poc. Cada instrument estarà dibuixat a una targeta. Per tant, després d’escoltar la flauta travessera, l’haureu de dibuixar a una targeta (per exemple un quart d’un full, cartolina, etc.).

Per a escoltar l’instrument us deixe dos vídeos:

En aquest podeu escoltar la flauta sola, acompanyada pel piano.

En aquest podeu escoltar la flauta en una peça molt bonica que s’anomena “L’amanéixer” i també forma part de l’obra de Peer Gynt que vau interpretar amb el vostre instrument la setmana passada.

Activitat 3_Jocs interactius

Ací us deixe un joc interactiu, per a treballar les notes mi, sol i la.

JOC

Activitat 4_Joc de les estàtues

Recordeu aquest joc?

Podeu jugar amb la música que vosaltres vulgueu. Una persona de la família o tu, ha de controlar la música, per anar reproduint-la i parant-la. Quan sona ens podem moure lliurement, quan no sona res ens hem de quedar quiets i quietes (congelats/des). Qui es mou quan la música està parada queda eliminat.

En el següent vídeo també està explicat:

Espere que tot estiga bé i que gaudiu d’aquestes activitats en família.

Salutacions,

Ana