La cambrera i el cambrer

Els estudiants més jovenets, els que acaben, com aquell que diu, d'anar-se'n d'escola, ja s'han fet majors.

Hui ha sigut el torn de Samanta Bañuls i Marcos Grande. Estaven encantats de tornar al col·le. Ja com a fadrins, han entrat a la sala de mestres. Gran alegria del professorat conegut i anècdotes i anècdotes de quan eren menuts.

L'alumnat de 1r i 2n els esperaven al gimnàs, tot preparat, amb micròfon i tot. El cambrer i la cambrera han fet la seua entrada entre aplaudiments i les preguntes de l'entrevista han anat rodades.

Les respostes explicaven entre altres coses que Marcos va a atendre als clients a les taules, pel contrari, Samanta aten files de persones en autoservici, el lloc de feina d'ambdos, el tipus de menjar que ofereixen, quantes persones atenen en un dia, fins i tot el que guanyen. Han aprofitat per a explicar què són les propines i com es reparteixen.

Hui ens hem ensenyat que per a ser un bon i una bona cambrera es necessita bona actitud, educació i un bon somriure a la cara.

Per acabar, ens han oferit un curset d'ús de la safata. Alguns xiquets i xiquetes han provat de dur-la. Primer sols la safata i després amb un got i per últim amb una mini torre de gots.

Gràcies Samanta i Marcos. Sou sempre benvinguts.