Curs a distància – El paper del docent en temps del coronavirus

Al llarg dels  últims mesos s’han produït de forma molt ràpida nombrosos canvis que irremeiablement han repercutit sobre el benestar emocional i el comportament de la infància i l’adolescència. Encara estem en procés d’assimilar aquests canvis per a poder comprendre i donar, com a adults , una resposta adequada que permeti al nostre alumnat a … Read more

Jornades – Perspectives didàctiques en l’Ensenyament de l’Holocaust a partir dels valors humans

Reprenem la presencialitat de les Perspectives didàctiques en l’ensenyament de l’Holocaust a partir dels valors humans! Tornarem a vore’ns al mes de febrer a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València. Aquesta edició del curs 2021-2022 la dedicarem a les dones al voltant de l’Holocaust: la seua vida abans de la … Read more

Formació semipresencial – Utilització del programari lliure R per a l’anàlisi de dades i creació automàtica d’informes

El llenguatge de programació R és un llenguatge de programació i un entorn de desenvolupament de programari per a l’obtenció de càlculs i gràfics estadístics. R és emprat àmpliament per desenvolupar programes estadístics i per anàlisi de dades, i s’ha convertit en l’estàndard en què estadístiques desenvolupen nou programari. El codi font de R està … Read more

Introducció als programes europeus Eramus+ per a FPA i EOI

Eramus+ és un dels principals programes de mobilitat i cooperació de la Unió Europea. Aquests programes estan adreçats a un conjunt ampli de persones i organitzacions, com ara entitats educatives i professionals de l’ensenyament, estudiants de les diferents etapes educatives, associacions de tota mena, etc. Dins el nou programa s’inclouen ajudes per promoure la innovació … Read more