Curs a distància – El paper del docent en temps del coronavirus

Al llarg dels  últims mesos s’han produït de forma molt ràpida nombrosos canvis que irremeiablement han repercutit sobre el benestar emocional i el comportament de la infància i l’adolescència. Encara estem en procés d’assimilar aquests canvis per a poder comprendre i donar, com a adults , una resposta adequada que permeti al nostre alumnat a integrar-los. Això, unit a les diferents problemàtiques a les que els menors ja s’estaven enfrontant amb anterioritat ha afavorit l’aparició de diferents conseqüències que s’estan manifestant a les aules en forma d’ansietat, depressió, conductes disruptives o ,fins i tot ,en la capacitat d’atenció i rendiment de l’alumnat al llarg dels diferents cicles educatius.

En aquesta època, més encara si cap, és necessari dotar als docents d’espais on poder rebre informació actualitzada i on poder trobar eines per a afrontar els nous reptes als quals s’estan enfrontant. És per això que aquesta proposta ofereix un marc des d’on abordar aquesta necessitat d’atendre els menors i les problemàtiques que presenten d’una forma rigorosa. Aquest projecte ofereix un espai obert d’informació , formació i reflexió dirigit als docents de totes les etapes educatives amb la finalitat d’afavorir la incorporació de coneixements i eines que permetin desenvolupar adequadament les seves funcions educatives i socialitzadores.

[inscripció]