COEDUCA. El text, el govern i el poder de les dones
Aquesta formació tracta de descobrir i recuperar un reguitzell de dones cabdals en la nostra història i literatura a partir dels espais que habitaren i els textos que van escriure. Les sessions presencials partiran de la lectura i treball dels seus textos i a més a més, destinarem una de les sessions a una passejada … Read more
Com si fora un cirera: animació a la lectura i creació poètica a l’aula
El llenguatge poètic té infinites possibilitats a la infància com a motor de creació artística i d’animació a la lectura. La formació consta de 6 sessions presencials que se centraran en oferir un ventall de recursos, propostes, activitats i jocs poètics per tal d’apropar el llenguatge de la poesia al treball d’aula. Oferirem un espai … Read more
La diversitat en FPA: una perspectiva socioeducativa per a la inclusió
Les assessories de l’àmbit d’FPA dels CEFIRE territorials llancen el curs La diversitat en FPA: una perspectiva socioeducativa per a la inclusió, adreçat al professorat que treballa en centres de formació de persones adultes. Aquesta formació de modalitat semipresencial, amb 20 hores de durada, se celebrarà en tres sessions: Una primera presencial, en dies diferenciats … Read more
Jornades 21VA88IN014 – Itinerari didàctic per la València de la Restauració (1874-1923). De l’historicisme al modernisme
Aquest curs 2021-2022 l’Àmbit Humanístic i Social del CEFIRE de València reprén la línia formativa dels itineraris didàctics. En aquest cas, recorrerem els espais urbans i edificacions particulars més representatius del període de la Restauració (1876-1929) a la ciutat de València. Estem segurs que aquest itinerari us inspirarà per a la creació de nous recursos … Read more
Formació semipresencial – Aplicació del treball cooperatiu en l’aula
L’objectiu és conèixer situacions de interacció que faciliten la cooperació, treballar en equip desenvolupant dinàmiques que parteixen dels principis bàsics de l’aprenentatge cooperatiu, del rol de l’alumnat i dels docents, així com conèixer i disenyar estratègies que potencien la interacció entre iguals. [INSCRIPCIÓ]