Eines per al pensament crític i la memòria democràtica en l’aprenentatge al llarg de la vida: Joan Fuster i Almudena Grandes
Les jornades Eines per al pensament crític i la memòria democràtica en l’aprenentatge al llarg de la vida pretenen ser un espai de diàleg obert per a donar a conéixer i divulgar les figures de Joan Fuster i Almudena Grandes a les persones joves i adultes que participen de la formació als centres públics d’FPA. … Read more
Ús de les imatges per a l’ensenyament de la Història de l’Art. Reconeixement, interpretació i creació de museus virtuals
La imatge impera hui en el camp de la comunicació i és eina i contingut fonamental en el currículum de les humanitats i també d’altres matèries. Aquesta formació oferirà una aproximació a la didàctica de la història de l’art per a docents amb interès en una introducció o actualització, al mateix temps que desenvolupa nous … Read more
Atendre a la diversitat des de l’aula d’anglés
El repte de la inclusió des de l’aula de llengua estrangera és ben complex. Ens trobem amb una gran diversitat d’alumnat i, a sovint, amb pocs recursos i suports educatius per fer-hi front. En aquesta formació, tractem de conèixer propostes didàctiques concretes per a atendre la diversitat a l’aula d’anglés i elaborar materials específics adaptats. … Read more
Curs a distància – El paper del docent en temps del coronavirus
Al llarg dels últims mesos s’han produït de forma molt ràpida nombrosos canvis que irremeiablement han repercutit sobre el benestar emocional i el comportament de la infància i l’adolescència. Encara estem en procés d’assimilar aquests canvis per a poder comprendre i donar, com a adults , una resposta adequada que permeti al nostre alumnat a … Read more
Jornades – Perspectives didàctiques en l’Ensenyament de l’Holocaust a partir dels valors humans
Reprenem la presencialitat de les Perspectives didàctiques en l’ensenyament de l’Holocaust a partir dels valors humans! Tornarem a vore’ns al mes de febrer a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València. Aquesta edició del curs 2021-2022 la dedicarem a les dones al voltant de l’Holocaust: la seua vida abans de la … Read more
Formació semipresencial – Utilització del programari lliure R per a l’anàlisi de dades i creació automàtica d’informes
El llenguatge de programació R és un llenguatge de programació i un entorn de desenvolupament de programari per a l’obtenció de càlculs i gràfics estadístics. R és emprat àmpliament per desenvolupar programes estadístics i per anàlisi de dades, i s’ha convertit en l’estàndard en què estadístiques desenvolupen nou programari. El codi font de R està … Read more