Sol·licituds d’acreditació ERASMUS: de la teoria a la pràctica

El 29 d’abril donarà inici el curs “Sol·licituds d’acreditació ERASMUS: de la teoria a la pràctica” que finalitzarà el 2 de juny. La inscripció està oberta fins el 18 d’abril.

Aquest curs en línia de 20 hores està centrat en donar a conéixer el nou programa Erasmus + (2021-2027), posant l’accent en les sol·licituds d’Acreditació KA120-Educació Escolar; facilitar les eines, així com documentació de referència per a sol·licitar una Acreditació Erasmus KA120 (formularis, passos previs, etc.); conéixer els errors i encerts que es poden cometre, impulsar el desenvolupament de la dimensió europea per a millorar la qualitat en l’educació, fomentar la participació dels centres escolars en els programes europeus Erasmus+ i familiaritzar-se amb la terminologia bàsica dels Programes Europeus.

Tota la informació i inscripcions a través de l’enllaç següent: