PROPOSTA DE RECURSOS EDUCATIUS DURANT L'ESTAT D'ALARMA

Redi és un repositori on el professorat pot trobar propostes de treball per a totes les etapes educatives.

L'INTEF ha creat el lloc web "Recursos per a l'aprenentatge en línia", en el qual s'ofereixen diversos materials i recursos per a l'ensenyament a distància.

La plataforma tecnològica Mestre a Casa ofereix recursos educatius en línia de les diferents àrees curriculars, enllaços d'interès i recursos addicionals per als processos d'ensenyament-aprenentatge.

Contingut de suport per a les escoles que tanquen a tot el Regne Unit, no només s'ofereixen recursos sinó també consells per al benestar dels alumnes.

Recursos valencians de l’àmbit de Plurilingüisme complementaris al portal Rebost Digital, especialment adreçats al professorat d'Infantil i Primària.

Recursos valencians de l’àmbit de Plurilingüisme complementaris al portal Rebost Digital, especialment adreçats al professorat d'ESO, Batxillerat, CFPA i EOI.

Lugares oficiales con recursos

Otros recursos