FORMACIÓ D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Amb aquesta formació es pretén que els professionals de l'educació promoguen l'actualització pedagògica dels professionals implicats en l'Educació Infantil, afavorisquen la reflexió i l'anàlisi del professorat sobre la pròpia pràctica educativa i aporten recursos, propostes d'intervenció i enfocaments metodològics coherents amb les bases pedagògiques, sociològiques, filosòfiques i científiques que caracteritzen l'etapa.
CONTINGUTS
- Pedagogies actives.
- Concepció d'infància.
- Origen: Reggio Emilia. Ambient com a tercer mestre.
- Documentació pedagògica:
-
- Què és.
- Per què documentem. Finalitats.
- Per a qui documentem.
- Tipus de documentació.
- Ferramentes per a documentar.
- Exemples concrets de diferents tipus de documentació.
- Compartim experiències.
- Bibliografia sobre el tema.
DIRIGIT A
Aquesta formació va dirigida preferentment al personal docent no universitari funcionari de carrera, en pràctiques o interí, i al personal tècnic educatiu de la GVA que estiga en ACTIU en l'etapa d'Educació Infantil en Centres Públics de la Comunitat Valenciana dependents de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació.
OBSERVACIONS
Formació a distància amb 4 sessions síncrones PRESENCIALS d'assistència OBLIGATÒRIA a través de la plataforma de Microsoft TEAMS des de les 17.30h fins les 19h:
- 30 d'abril
- 7 de maig
- 14 de maig
- 21 de maig