Iniciació a la documentació pedagògica en Educació Infantil

FORMACIÓ D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Amb aquesta formació es pretén que els professionals de l'educació promoguen l'actualització pedagògica dels professionals implicats en l'Educació Infantil, afavorisquen la reflexió i l'anàlisi del professorat sobre la pròpia pràctica educativa i aporten recursos, propostes d'intervenció i enfocaments metodològics coherents amb les bases pedagògiques, sociològiques, filosòfiques i científiques que caracteritzen l'etapa.

CONTINGUTS

  • Pedagogies actives.
  • Concepció d'infància.
  • Origen: Reggio Emilia. Ambient com a tercer mestre.
  • Documentació pedagògica:
    1. Què és.
    2. Per què documentem. Finalitats.
    3. Per a qui documentem.
    4. Tipus de documentació.
    5. Ferramentes per a documentar.
    6. Exemples concrets de diferents tipus de documentació.
    7. Compartim experiències.
    8. Bibliografia sobre el tema.

DIRIGIT A

Aquesta formació va dirigida preferentment al personal docent no universitari funcionari de carrera, en pràctiques o interí, i al personal tècnic educatiu de la GVA que estiga en ACTIU en l'etapa d'Educació Infantil en Centres Públics de la Comunitat Valenciana dependents de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació.

OBSERVACIONS

Formació a distància amb 4 sessions síncrones PRESENCIALS d'assistència OBLIGATÒRIA a través de la plataforma de Microsoft TEAMS des de les 17.30h fins les 19h:

  • 30 d'abril
  • 7 de maig
  • 14 de maig
  • 21 de maig

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies