Iniciació a la documentació pedagògica en Educació Infantil

FORMACIÓ D'ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES

Amb aquesta formació es pretén que els professionals de l'educació promoguen l'actualització pedagògica dels professionals implicats en l'Educació Infantil, afavorisquen la reflexió i l'anàlisi del professorat sobre la pròpia pràctica educativa i aporten recursos, propostes d'intervenció i enfocaments metodològics coherents amb les bases pedagògiques, sociològiques, filosòfiques i científiques que caracteritzen l'etapa.

CONTINGUTS

  • Pedagogies actives.
  • Concepció d'infància.
  • Origen: Reggio Emilia. Ambient com a tercer mestre.
  • Documentació pedagògica:
    1. Què és.
    2. Per què documentem. Finalitats.
    3. Per a qui documentem.
    4. Tipus de documentació.
    5. Ferramentes per a documentar.
    6. Exemples concrets de diferents tipus de documentació.
    7. Compartim experiències.
    8. Bibliografia sobre el tema.

DIRIGIT A

Aquesta formació va dirigida preferentment al personal docent no universitari funcionari de carrera, en pràctiques o interí, i al personal tècnic educatiu de la GVA que estiga en ACTIU en l'etapa d'Educació Infantil en Centres Públics de la Comunitat Valenciana dependents de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació.

OBSERVACIONS

Formació a distància amb 4 sessions síncrones PRESENCIALS d'assistència OBLIGATÒRIA a través de la plataforma de Microsoft TEAMS des de les 17.30h fins les 19h:

  • 30 d'abril
  • 7 de maig
  • 14 de maig
  • 21 de maig