Amb aquesta formació es pretén que les professionals de l'educació promoguen l'actualització pedagògica dels professionals implicats en l'Educació Infantil, afavorisquen la reflexió i l'anàlisi del professorat sobre la pròpia pràctica educativa i aporten recursos, propostes d'intervenció i enfocaments metodològics coherents amb les bases pedagògiques, sociològiques, filosòfiques i científiques que caracteritzen l'etapa.
CONTINGUTS
- Beneficis, eficàcia i reptes de l'aplicació de metodologies actives.
- Acompanyament emocional i moments de la jornada escolar.
- Atenció a la diversitat, DUA i programació multinivell.
- Ferramentes per a documentar i avaluar.
- Disseny d'un pla d'acció aplicant els coneixements apresos a la formació.
DIRIGIT A
- Personal docent i personal tècnic educatiu d'Educació Infantil amb destinació en centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana en els quals s'impartisquen els ensenyaments regulats per la Llei orgànica d'Educació.
- Personal docent i personal tècnic educatiu que preste servicis tècnics de suport educatiu en Educació Infantil en els centres indicats en l'apartat anterior.
- Personal que haja finalitzat els graus i màster que conduïxen a l'obtenció de la titulació docent, sempre que es troben inscrits en alguna de les bosses de personal docent de l'especialitat d'Educació Infantil de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació i aquest personal no supose més del 50% de participació en l'activitat.
OBSERVACIONS
- Aquesta formació compta amb una sessió presencial obligatòria de 3 h en dissabte per tal de visitar un centre educatiu. La visita s'efectuarà un dels següents dies a triar a l'inici de la formació (20, 27 d'abril o 4 de maig).
- A més a més, es duran a terme dues sessions síncrones obligatòries mitjançant la plataforma TEAMS.
-
- 10 d'abril de 17:30 a 18:30h (sessió informativa).
- 14 de maig de 17:30 a 19:30h (sessió formativa).