III Jornades d’escoles associades a la UNESCO. Educació per al desenvolupament sostenible, la ciutadania global i l’aprenentatge intercultural i patrimonial.

La Xarxa d’Escoles Associades de la UNESCO (redPEA) vincula a 12.000 escoles de 182 països que treballen entorn de l’objectiu comú d’erigir els baluards de la pau en la ment dels xiquets i els joves. Mitjançant accions concretes, les escoles associades a esta xarxa promouen els ideals de la UNESCO que valoren els drets fonamentals i la dignitat humana, la igualtat de gènere, el progrés social, la llibertat, la justícia i la democràcia, el respecte per la diversitat i la solidaritat internacional. La Xarxa opera a nivell internacional i nacional amb tres àmbits de prioritats ben definits, l’Educació per al Desenvolupament Sostenible, l’Educació per a la Ciutadania Global i l’aprenentatge intercultural i patrimonial.

Més informació +