Nova edició del curs ‘Experimentació a l’aula de Primària’

Vols explorar la utilització d’experiències de laboratori a l’escola? Descobrir activitats i experiències didàctiques en un entorn experimental? En el curs Experimentació a l’aula de Primària mostrarem pràctiques experimentals senzilles i adequades a l’escola que aconsegueixen tot l’àmbit científic, des de construir ecosistemes vius en miniatura, estudiar les plantes, experimentar amb imants, brúixoles i camps magnètics, fer rèpliques de fòssils o comprovar la força de l’aire. A més, s’aprofundirà en els continguts teòrics associats a aquestes activitats experimentals. Curs totalment en línia de 30 hores de duració en el qual introduirem de manera pràctica i amena els coneixements del mètode científic i els posarem en pràctica. Inscripcions obertes fins al 9 d’octubre.