L’ETSID ENS OBRI LES PORTES

El passat dijous 15 d’abril 2021, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Disseny (ETSID), va obrir les portes del seu saló d’actes al Professorat de Secundària que participa en la Fira Tecnològica.  Aquesta fira està organitzada pel CEFIRE CTEM i compta amb la col·laboració de l’Associació de professorat de Tecnologia de la Comunitat Valenciana (APTCV), l’Associació ByLinedu i Casio.

En aquest acte hem pogut visionar els treballs realitzats per l’alumnat de l’optativa de Tecnologia Electrònica dels professors Rafael Massot i Miguel  Alcañiz així com el treball de l’optativa  de Sistemes Robotitzats del professor Leopoldo Armesto.

L’objectiu d’aquesta jornada és mostrar els projectes de l’alumnat de l’ETSID als Centres de Secundària. Degut a la pandèmia, no s’ha pogut realitzar de forma presencial i s’ha fet de forma síncrona,  on el professorat de Secundària, serà qui mostrarà els projectes de l’ETSID, a les aules de Secundària, amb la finalitat d’augmentar l’interés de l’alumnat cap a les assignatures tecnològiques.

Volem posar en valor la Tecnologia al sistema educatiu i transmetre  la importància que té en la societat actual, donada la seua contínua evolució i multidisciplinarietat.

Agraïm a Juan Antonio Monsoriu, director de l’ETSID que ens haja obert les portes de l’escola per a què aquesta 1ª edició de la Fira Tecnològica siga el començament de futures fires, i a ser  possible de forma presencial, on es podran mostrar als espais de la UPV,  els projectes realitzats tant pels estudiants de secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius com per els de l’alumnat de la UPV.

Volem agraïr també a Begoña Sáiz, professora de la ETSID, el seu treball de coordinació entre el professorat, alumnat i assessors del Cefire CTEM per a què aquesta jornada s’haja desenvolupat amb èxit.

Per últim, un gran agraïment a l’alumnat, que ha fet la presentació dels projectes, pel seu excel·lent treball, dedicació i esforç, sense oblidar-se del professorat que els ha guiat i orientat

A continuació un resum de la jornada

Per a futures edicions  de la Fira esperem poder continuar amb la col·laboració de l’UPV per dotar al professorat d’un espai on poder compartir el treball realitzat a les aules i conèixer i intercanviar experiències d’altres centres i de diferents nivells educatius.

Moltes gràcies i fins l’any que ve i esperem que sense pandèmia