Dia mundial del medi ambient: 5 de juny

Una vacuna per al planeta

Durant el confinament, en col·laboració amb ESenRED, els docents de la xarxa de centres sostenibles han compartit amb nosaltres accions que són positives per al planeta. Aqueixes són les vacunes que poden servir per a curar a la naturalesa. Calia triar només tres per a crear la vacuna de la nostra xarxa, però ens agradaria compartir-les totes, per la qual cosa deixem ací un àlbum perquè pugueu veure-les.
Des de la coordinació de la xarxa de la comunitat valenciana agraïm la participació a tots els centres. CEIP Cardenal Tarancón, CEIP Castro, CEIP Cervantes, CEIP Errando Vilar, CEIP Germans Ochando, CEIP José Iturbi, CEIP Lope de Vega, CEIP LLUÍS TENA, CEIP Pascual Nácher, CEIP SANT ISIDRE, CEIP Ramiro Jover, Colegio Nª Señora de la Consolación, Colegio San Pedro Pascual, Colegio La Magdalena, IES Benaguasil, IES Francesc Ribalta, IES Libertas, IES Pascual Carrión, IES Politècnic, IES Rodrigo Botet, IES Carles Salvador, IES Peset Aleixandre, Mas Camarena, SES ALPUENTE.