XI ESCOLA D’EDUCACIÓN MIGUEL DE GUZMÁN (2020)

Amb el títol Ensenyar Matemàtiques per a una ciutadania digital se celebrarà del 13 de juliol al 26 de juliol 2020, Online a través de la plataforma Moodle de la FESPM, la XI edició de l’Escola d’Educació Matemàtica ‘Miguel de Guzmán’ que organitzen la  Real Sociedad Matemática Española i la Federación de Sociedades de Profesores de Matemáticas.

Fins ara, l’Escola Miguel de Guzmán s’ha desenvolupat com a activitat presencial en diferents ciutats de la geografia nacional, però la situació en la qual ens trobem no aconsella la convocatòria mantenint el mateix model. Per tant i per a no deixar de convocar l’edició número onze, des de les entitats convocants, la Real Sociedad Matemática Española  (RSME) i la Federación de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM) amb el suport de les diferents entitats col·laboradores, s’ha decidit convocar-la com a congrés virtual, en línia amb les tendències a les quals lamentablement ens tindrem que habituar per al futur.

En aquest enllaç podràs fer la inscripció i informárte amb més detall.