SECRETARIA

En la secretaria del CEEDCV podràs obtindre informació administrativa i gestionar els tràmits relacionats amb els cursos que s'imparteixen en el centre.

Horari d'atenció:
Matins // de dilluns a divendres de 9.00 a 13.00 hores.
Vesprades des del 16 d'octubre fins al 14 de maig // dimarts i dijous de 17.00 a 19.00 hores.

VACANCES DE PASQUA: El centre romandrà tancat del 28 de març al 8 d'abril, ambdós inclosos.

AGOST TANCAT.

COMPLEX EDUCATIU MISERICÒRDIA
C/ Casa de la Misericòrdia, 34 -
46014 València

administracion@ceedcv.es

Atenció a l'alumnat

El servei d'informació a l'estudiant del CEEDCV està dirigit a l'alumnat, tant als quals desitgen matricular-se en el centre com als que ja hi estan matriculats.

Aquest servei administratiu facilita i aclareix la informació sobre els processos relacionats amb l'oferta formativa del centre, processos de matrícula en línia, matriculació, calendaris i serveis del CEEDCV.

Horaris d'atenció:
de dilluns a divendres de 9 a 14 hores

administracion@ceedcv.es

El Centre Específic d'Educació a Distància és l'únic centre públic i gratuït de la Comunitat Valenciana amb una oferta completa d'estudis a distància per a adults.

C/ Casa de la Misericòrdia, 34 46014 València