Activitat Portfolio: La nostra agència de viatges

Alumnat: 1r d’ESO C
Professora de l’equip PEL: Patricia Dasí
Aquesta és una activitat Portfolio treballada dins de l’Àmbit Sociolingüístic a la qual ha participat el grup de 1r d’ESO C amb les professores Patricia Dasí i Cinthya López. L’alumnat, després d’estudiar els bioclimes i els paisatges del món, han confeccionat un tríptic de la seua agència amb l’objectiu d’oferir un viatge turístic que recollia les expressions lingüístiques més útils per a viatjar pel món en diferents llengües i d’altres recomanacions relacionades amb el clima o els mitjans de transport.
Amb la informació recollida tant als tríptics com al mural dels bioclimes exposats a l’aula, l’alumnat ha redactat unes escenes teatrals que han representat per parelles i trios a la seua classe i a la resta de grups de 1r d’ESO.