Les notes es lliuraran a l’alumnat el dia 10. Es podran consultar també a Ítaca. Accés al procediment de revisió i reclamació.
Procediment de reclamació.
Ha de realitzar-se per escrit, a Secretaria o per qualsevol mitjà admès pel procediment administativo.
La realitzen els pares, mares o tutors legals per als alumnes menors d’edat. Els alumnes majors d’edat reclamen per si mateixos.
Pot ser:
- de caràcter ordinari: Reclamació d’exàmens, treballs … que donin lloc a les qualificacions parcials de les diferents avaluacions.
- de caràcter final: Reclamació de les notes finals de juny i setembre.
Abans de la reclamació: els alumnes sol·licitaran els aclariments necessaris sobre les seves qualificacions (de parcials o de notes finals); si no hi ha acord, es podrà presentar la reclamació escrita.
Motius que es poden al·legar en la reclamació:
- La presumpta aplicació incorrecta dels criteris d’avaluació i qualificació establerts en la programació didàctica. Es podran efectuar en relació amb les qualificacions:
- De caràcter ordinari (de les diferents avaluacions)
- De caràcter final (avaluació final)
- La presumpta inadequació d’un o diversos instruments d’avaluació als objectius i continguts establerts en la programació.
Els alumnes han de tenir la programació de cada assignatura (amb els continguts, objectius i criteris d’avaluació); les programacions estan disponibles a la pàgina web: https://mestreacasa.gva.es/web/4602163000 a l’apartat "Documents"
Procediment
Primer cal sol·licitar els aclariments oportuns al professor:
- REVISIÓ D’EXÀMENS FINALS: 11 i 12 DE JUNY, DE 10 A 13 HORES amb el professor corresponent.
- REVISIÓ D’EXÀMENS EXTRAORDINARIS: 3 i 6 DE JULIOL, DE 10 A 13 HORES amb el professor corresponent.
Si no hi ha acord, es reclama per escrit:
- RECLAMACIÓ D’EXÀMENS FINALS: 11, 12 i 13 DE JUNY, de 8:30 a 13:30 HORES A SECRETARIA.
- RECLAMACIÓ D’EXÀMENS EXTRAORDINARIS: 3, 6 I 7 DE JULIOL, de 8:30 a 13:30 HORES A SECRETARIA.
Imprés de reclamació.
En l’enllaç podeu descarregar-vos l‘IMPRES DE RECLAMACIÓ.