1ª sessió formativa de l’ESCOLA DE PARES I MARES 2013-14

Organitzada per la Conselleria d’Educació, que ens demana us informem. Dissabte 30 de novembre, a les 11:00 hores.

Nota de la Conselleria

El dissabte 30 de novembre, a les 11.00 h, en la sala d’actes de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, celebrarem la primera jornada de formació de la II Edició de l’Escola de Pares i Mares, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, titulada “Claus per a entendre i atendre l’assetjament escolar i el ciberassetjament”.

Estarà a càrrec de la Sra. Gema García Hernández, fiscal delegada de l’Àrea de Menors de la Comunitat Valenciana, que oferirà una xarrada-col·loqui sobre l’assetjament escolar i la seua expressió en el món digital: el ciberassetjament.

Els recordem el següent enllaç electrònic, perquè aquells pares i mares que vullguen assistir puguen omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló d’actes és de 250 persones:

Com a novetat, els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.