Graduació 2n de batxillerat 2023-2024

El passat dijous 23 de maig es va celebrar la graduació de l’alumnat de 2n de batxillerat a l’Auditori Municipal de Paiporta, amb l’assistència d’alumnat, professorat i famílies i amics.

L’acte va ser conduït per dos alumnes: Irene Martínez i Guillermo Tejedo. A més, dos alumnes del batxillerat humanístic i científic, Claudia González i Maria Peralta, van dedicar unes paraules als seus companys i al professorat per tal de presentar la seua promoció, així com ho van fer dos alumnes del batxillerat social: Noemi Ruiz i Daniel Enriquez.

D’altra banda, tant el director com les tutores de cada curs van tindre l’oportunitat de dedicar unes paraules de comiat a l’alumnat i les seues famílies. La resta de professorat també hi va participar a través d’un vídeo. És més, les famílies van estar presents en certa manera a través de l’AMPA, ja que l’alumnat membre va rebre un regal i unes paraules d’agraïment per part de la presidenta.

Per finalitzar, i amb l’objectiu d’animar l’acte, l’alumnat va ballar una coreografia amb una recopilació de diferents cançons que els han animat els últims anys.