2a SESSIÓ ESCOLA DE FAMÍLIES 2022-2023

Estimades famílies, el proper dilluns dia 28 d’octubre, a les 17:30 h. a la sala d’usos múltiples de l’institut, tindrem la 2a sessió de la nostra Escola de Famílies, que ja sabeu que és UN GRUP DE SUPORT A PARES I MARES DE L’IES GONZALO ANAYA.
El tema que tractarem serà “EDUCAR EN IGUALTAT PER PREVENIR LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE”.
La ponent serà LOLI HARO, Mediadora i Educadora Emocional especialitzada en Autoestima i Habilitats Socials. Portem ja una llarga trajectòria treballant-hi i us assegurem que el seu dinamisme i la seva forma de transmetre farà que pugueu gaudir d’una sessió molt profitosa.
Pretenem que, com a pares i mares, disposeu de les eines adequades per educar els vostres fills/es en un valor tan preuat i necessari com és la IGUALTAT.
Us esperem i agraïm el vostre esforç per poder assistir a aquesta activitat que amb molta il·lusió us oferim.
Salutacions, Amaia, Antonio i Mª Pilar.