3a SESSIÓ ESCOLA DE FAMÍLIES 2022-2023

Estimades famílies:
El proper dilluns dia 30 de gener, a les 17:30h. i DE FORMA PRESENCIAL a la sala d’usos múltiples de l’institut, tindrem la 3a sessió de la nostra Escola de Famílies, que ja sabeu que és UN GRUP DE SUPORT A PARES I MARES DEL GONZALO ANAYA.
El tema que tractarem serà ALUMNES I LES SEVES DIFICULTATS A LES ASSIGNATURES. Un cop rebut el primer butlletí de notes dels vostres fills/es, potser cal reconduir el treball escolar i la forma d’enfocar l’estudi.
El ponent serà el professor Antonio Bueno, que tractarà el tema des d’una perspectiva sistèmica. Bert Hellinger, terapeuta alemany, diu que quan mirem l’ànima dels nens, les solucions apareixen.
L’objectiu principal de la sessió és unir forces, famílies i professors, per aconseguir treure el millor dels vostres fills, els nostres alumnes. Volem conèixer quines són les necessitats reals que teniu i com podem col·laborar.
Us esperem i agraïm el vostre esforç i dedicació a aquest espai de col·laboració.
Gràcies, Amaia Martiarena, Antonio Bueno i Mª Pilar Tomás.