ESPLÈNDID INICI DE L’ESCOLA DE FAMÍLIES DEL CURS 2022-2023

El passat dia 24 d’octubre, vam iniciar l’Escola de Famílies amb una nova estructura, un grup de suport per a les famílies.
L’objectiu princial d’aquesta nova etapa és unir forces, famílies i professorat, per aconseguir treure el millor dels alumnes.
En aquesta primera sessió comptem amb la gratificant presència de 18 membres de les famílies, de diversos cursos.
I per part del centre comptem amb la presència del director de l’IES Gonzalo Anaya, Juan Antonio Risueño Caballero, donant la benvinguda a tots els presents, l’orientadora Mamen, l’organitzadora Amaia Martiarena i el ponent Antonio Bueno Juan.
En aquesta sessió “Pares i Fills”, les famílies ens van fer arribar quines són les inquietuds que tenen i què esperen obtenir d’aquestes sessions. La participació i el lliurament en tot moment per part de les famílies va ser exemplar, amb grans preses de consciència per part de tots.
Es tracta d’una sessió activa, treballant la relació Pares i Fills des d’una perspectiva sistèmica. Vam fer exercicis sistèmics d’honra i agraïment als nostres ancestres per la vida rebuda a través seu. I vam donar permís als nostres fills perquè es permetin ser ells mateixos.
En finalitzar la sessió, cadascú va compartir el que s’emportava d’aquesta feina, essent una sessió on l’amor va fluir en tot moment.
Gràcies a tots per assistir i us esperem a la propera sessió que serà el 28 de novembre a càrrec de Loli Haro i es tractarà el tema “Educar en Igualtat, per prevenir la violència de gènere”.
María Pilar Tomás, Amaia Martiarena i Antonio Bueno Juan