Plans i programes

Pla de Foment Lector

L'objectiu del PFL és fomentar l'hàbit lector i el gust de llegir per part de l'alumnat al llarg de totes les etapes del seu aprenentatge, perquè incorporen la lectura en diferents formats i tipologies com un dels fonaments del seu procés educatiu i vital.

Pla d'Igualtat i Convivència

Conjunt d'accions, procediments i actuacions que permeten la consecució dels valors democràtics i  inclusivos establits en el PAC.

Projecte educatiu i pla anual del menjador

El projecte educatiu del menjador escolar establix els objectius del servici, el model de gestió, les normes d'organització i funcionament del menjador, i els drets i deures dels usuaris així com les conseqüències del seu incompliment. També s'inclou el Programa Anual.

Pla d'Acció Tutorial

Instrument pllaura orientar la labor de la tutoria i del professorat al llarg del curs escolar, en coordinació amb el gabinet Psicopedagògic.

Atenció sanitària específica en centres educatius

La finalitat d'este document és descriure el procediment que se seguix els en el centre educatiu per a atendre l'alumnat amb problemes de salut crònica en horari escolar, a més de la urgència sanitària, l'administració de medicaments i l'existència de farmacioles.

Protocol d'acolliment

És un protocol que establix els procediments i els criteris necessaris per a acollir a l'alumnat nouvingut, especialment el desplaçat, i facilita guies d'actuació per a garantir un acolliment i una atenció adequades a les seues necessitats.

Protocols per a la igualtat i la convivència

Tots els protocols i guies que marca la Conselleria sobre el tractament, intervenció i seguiment de les situacions per a millorar la igualtat i convivència.