馃槂馃弨PRIM脌RIA馃幑馃摃

METODOLOGIA

Ens basem en la inclusi贸 de les compet猫ncies clau com a element essencial de curr铆culum i la incorporaci贸 dels est脿ndards d'aprenentatge com a referents principals de l'avaluaci贸 de l'alumnat.

Potenciem les metodologies actives, participatives i manipulatives, sense deixar de costat el treball memor铆stic i la realitzaci贸 de tasques a casa per a anar generant uns h脿bits d'estudi propicis per a la secund脿ria.

En prim脿ria existeixen projectes transversals motivadors i socialitzadors com s贸n:

• "Aprenem a nadar": En col路laboraci贸 amb la Piscina Municipal de Marchalenes.
  • "Animaci贸 lectora": En col路laboraci贸 amb la Biblioteca Municipal de Marchalenes.
  • Col路laboraci贸 amb els diferents museus de la zona: IVAM, Bombes Gens, Museu d'Etnologia, etc.

LLIBRES

El centre forma part de la "Xarxa Llibres" de la Conselleria d'Educaci贸, per tant, no ha de comprar cap llibre, sempre que cuiden els que el centre els presta. 脷nicament han d'adquirir el material fungible que se'ls indicar脿 a principi de curs: llibretes, llapis, colors, fotoc貌pies, etc...

IDIOMES %

Castell脿
Valenci脿
Angl茅s

R脌TIO/HORARI

El centre compta amb una l铆nia, 茅s a dir, una classe de 1r de prim脿ria, una altra de 2潞primaria i aix铆 successivament amb capacitat per a 20 alumnes/as per aula.

L'horari 茅s jornada partida, menys el dicendres de vesprada que no hi ha classe. Es Dispos de servei de menjador voluntari.